onsdag 19. januar 2011

Uff da, lenge siden sist.

God Jul og Godt Nytt kan man vel si, bedre sent enn aldri ;-)

Ja nå er det alt for lenge siden jeg har oppdater bloggen, TTT.. (ting tar tid) men nå
har jeg satt meg ned å begynt med bloggen i hvertfall.

Jul og Nyttår ble feiret i Brumunddal, å vi startet det nye året med kjempe vær.

Hundene stortrives i det nye huset, og springer fritt ute sammen med meg når vi er på fremsiden av huset :) På andre siden har de en liten innhegning som de ellers kan være når man ikke er på tur eller slikt :)

Vi venter i spenning på at Yrja skal få løpetid, å når tiden er inne blir det tur til Sverige (Kennel Àstvinur), Ulrika som driver kennelen der har en fantastisk nydelig hannhund ved navn Àstvinur Fengur som vi er så heldige å få bruke på vårt siste kull med Yrja :)
Les mer om Fengur her

Jeg har i dag vært å øyelyst Yrja før parringen og der var det ingen annmerkninger å få :) *HERLIG*

Ellers så har vi mye snø her, noe hundene forguder :) Jeg har lagt med en del bilder som vi tok når vi var ute en dag, og som dere ser var jo været nydelig :)

Nå satser jeg på det at det ikke blir så allverdens lenge til neste gang jeg oppdaterer her, men for dere som vil lese mer er jeg flinkere til å oppdatere hjemmesiden : www.isstjerna.com

Det som vil skje videre fremover er da parring (så fremst løpetiden kommer snart ), Agility med Yrja på Moelv 5 og 6 februar, og Utstilling med Lille Frøya på NKK Bø :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar