mandag 24. oktober 2011

Ting tar tid...



Over 2 MND?? helt utrolig... Men, det har ikke skjedd SÅ mye siden sist heller.

I går hentet vi hjem Garpur etter "løpetid-ferie" i 3 uker hos Bernerene Coda og Rabble i Nybygda. Frøya har da med andre ord vært alene hjemme som den eneste hunden i huset, noe mor syntes var MEGET rart... Det kunne nesten virke som hun hadde bestemt seg for å være sjef i huset også når Garpur kom hjem, men det varte ikke lenge. Jeg ser hun trives godt med at de er to igjen, for hun har kjedet seg en del alene siden mor ikke har hatt muligheten til å kunne aktivisere henne slik som før, men nå blir det bedre :)

Men i september var jeg og Frøya påmeldt i åpen hopp og på Bronsemerket i Agility, SPENNENDE!!! Men som de fleste sikkert vet så gikk bronsemerket kjempe fint, vi fikk det ;-)
Jeg var meget usikker da jeg vet hun ikke liker vippen, men får jeg he
nne i action på banen så fly hun over vippen uten problem (å da mener jeg FLYR), noe som igjen kan være skummelt, men det skal trenes mer på vippen :)
Også var det åpen hopp klassen :) Det gikk kjempe bra bortsett fra 3 vegringer = disk.. Men det kan TRYGT sies var mor sin feil... Det nytter ikke å lure Frøya på banen nei :P


Ellers så har vi hatt besøk av min lillesøster Kine i høstferien. Å ute måtte vi jo prøve å være litt når det først var finvær. Jeg prøvde å ta bilde av både Frøya og Kine, men Frøya kastet seg heller på rygg å gjemte seg i gresset :P hehe...

So long, see you later.
-Tina-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar