søndag 29. mai 2011

Endelig sommer.

Det er ikke bare bare å ha en blogg når man er noe sløv å oppdaterer den. Men det kommer jo også av at man ikke bestandig har så mye nytt å fortelle heller.

For 14 dager siden fikk vi en liten krabat til i huset, denne gang en dvergvedder (kanin) som heter Kenai. Frøya var noe skeptisk de første dagene, bjeffet litt og laget noen rare lyder som jeg ikke helt har vært borti før. ;-)
Nå ser det ut som at de har tilvendt seg hverandre og det syns jeg er sååå bra :)

Jeg bestemte meg mest for å hente meg en kanin da jeg har hatt det før og savnet å ha kanin, men også for jeg syns det er så bra for hundene å bli vant med flere dyr rundt seg og ikke bare hverandre. Joda det er nok med katter rundt her, å de sørger Garpur for at ikke kommer på vår tomt så lenge han er ute :) Men med flere dyr inne og ute her som er våres skal de respektere.


Første møte med Frøya & Kenai. Begge noe skeptisk.

Følger med å er veldig nysgjerrig på vårt nye medlem.

Garpur og Kenai er ute å koser seg.

Garpur og Kenai sover i sofan, to gode venner <3

Frøya & Garpur sitter ute å følger med om det snart kommer en fugl de kan bjeffe litt på ;-)

Ellers er det da lite nytt, jeg og Frøya jobber med agility, både hjemme og på nybegynner kurset, men har misset noen kvelder pga ferie og sykdom, så vi får se hvordan det går om vi evt tar oss ett nytt kurs senere.

På tisdagen er planen at vi skal på ferie, da skal vi huke på campingvogna og ta turen til Frya Leir i Ringebu kommune. Nå er det tid får årest IF-treff med mange fantastiske venner og folk og ikke minst mange nydelige islandshunder :)

OG DET gleder jeg meg skikkelig til!!

See you later :)

1 kommentar: