onsdag 6. april 2011

Vår & Varme

Endelig kommer sommeren, håper vi. Det forsvinner mer og mer snø for hverdag som går og det renner godt i takrennene. For tiden hjemme er det bare lille Frøya som er hjemme. Garpur er på "ferie" hos tante og onkel siden det er løpetid på Frøya.

Idag har vi vært ute i flere timer å koset oss, Frøya har fått begynt å gå med kløven som tilhørte Yrja, noe som IKKE var noe særlig til å starte med men det gikk bedre etterhvert som jeg og hun tok oss en liten tur.
Nå skal vi snart ordne oss klare til å reise på agility kurs, starter med teori i dag for nybegynnere og jeg gleder meg masse til å komme i gang igjen.

Legger med en del bilder som dere kan få nyte og selv kjenne og se at våren endelig er i anmarsj.

*nei mor denne var IKKE noe særlig*

*men se så fin jeg er med den da*

*at våren er på tur synes, denne sommerfuglen drev å fløy rundt oss lenge*

*må jo bare si det igjen, ER jeg ikke ei PEN jente da?*

*fantastisk*

*det smelter*

*herlig vår følelse*


*ut på tur aldri sur*

*Tina S. Henriksen*

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder Tina!! Her smelter det også godt, men det er fremdeles masse vinter igjen!

    SvarSlett