onsdag 31. oktober 2012

Jada vet jeg er treeeeg :) Men men, sånn er det bare :P

TTT sier man, å sant så sant.

5 mnd siden forrige innlegg, jeeeei.... MYE har skjedd på den tid, det kan i hvertfall ingen nekte for ;-)
Så jeg velger å bare skrive en liten oppramsing på dette, hvis ikke kan det bli ett MEEEEGET langt innlegg, å dermed sikkert veldig kjedelig å lese :P

AKkurat nå sitter jeg å gomler årets første peppekaker... NAM!! Men ett glass pepsi max og en boks Kopparberg alkoholfrie pærecider... yammi!!! :-)
Lille Andrea ligger ute i vogna si å sover og snør ned mens hundene ligger til tørk i gangen :)

Og nå litt oppramsing hvis jeg husker det meste!

I JUNI skjedde dette:
- den 10.ende fikk Frøya sine første valper, 5 jenter og 1 gutt. De ble forløst med keisersnitt etter mye om og men da Saga som skulle vært den første ut satt fast.
-
-

I JULI skjedde dette:
- en gang av starten på Juli kjøpte vi ny campingvogn som vi da håpte å få bruke når vi skulle på Harestua for årets spesial utstilling med NIHK!
- den 20.ende ble lille Andrea født etter også mye om å men ;-) Men når hun bestemte seg for å komme ut kom hun fort også :)
Mens vi var på sykehuset var det mitt søskenbarn Karoline som var hjemme å passet på hus, hunder og valper, de ble også godt sosialisert da hun fikk mye venninne besøk :)

I AUGUST skjedde dette:
- Valpene flyttet til sine nye hjem bortsett fra Saga.
- NIHK hadde årets spesial utstilling, noe vi da IKKE fikk med oss i år av stor sorg :(
- Jeg fikk endelig min første skikkelige trille tur med mann, hunder og Andrea etter mye sykdoms dritt iht fødselen!

I SEPTEMBER skjedde dette:
- Jeg og Andrea hadde vår første "reise" med tog til Trondheim/Hasselvika for å kose oss med Oldemor Anny, Onkel Ken Robin, Mormor Hilde og mangle fler :) Togturen gikk kjempe fint, Andrea sov for det meste begge veier av turen :)
- Saga ble også friskmeldt etter en tur til spesialisten Tore Berg på Gjøvik for hjerte sitt. (det var "heldigvis" bare den ene klaffen som ikke hadde lukket seg helt :) )

I OKTOBER skjedde dette:
- Saga fikk "nye" eiere å flyttet til svigers på forvert avtale.
- Vi fikk masse besøk i henhold til Andreas dåp den 14 :) Hun fikk masse fint :-)
- 14. ende kom også årets FØRSTE snøfall.
- Saga ble BIR valp i Letohallen den 28, det var Saga (nr1) Sol (nr2) og Snotra (nr3). KJEMPE gøy å se dem igjen :)

Tja dette var da en liten oppsumering, er sikkert masse jeg har glemt. MEEEN nå skal jeg ihvertfall PRØØVE å være litt flinkere med oppdateringer. Ikke sikkert det blir så mange bilder derimot, isåfall via telefonen min siden datamaskina min er kaputt for motagelser av bilder, den klarer ikke med fotoprogrammet lenger - så inntil man får mulighet til ny maskin så får vi gjøre det på den enkleste måten i stede!

Forebløpi plages jeg med å sammenkoble google+ og tlf, så bilder kommer :)

See you later....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar