tirsdag 29. mai 2012

Sommer, sol, varme & drektig Frøya! 

Å sånn går dagene, beklager for DRÅLIG oppdateringer i det siste - men det er tydeligvis ikke bare bare å henge på hele tiden når man selv går rundt å ruger med en del plager ;-) MEN det går :-) 

Sommeren er kommet, det er varmen også - vet ikke hvem som syns det er tyngst av meg og Frøya, men tror hun har det verst. Nå er det ca 2 uker igjen til hennes små skal melde sin ankomst, å vi gleder oss masse. På ultralyden kunne vi se mange små - nesten for mange syns jeg da, lille Frøya er ikke så liten lenger. (Bilder sees lenger ned)

Garpur syntes varmen var trasig helt til mor fikk laget ett lite basseng til dem, å DET ble populært - rakk så vidt å legge vannslangen oppi før han sto der stolt som en hane å hoppet rundt. HERLIG må jeg bare si. Det gjør godt for mors hjerte når man VIRKELIG ser at hundene koser seg :) 

Nå som jeg begynner å se selv at bloggen MÅ oppdateres oftere så skal jeg i løpet av uken også få lagt inn bilder av valperommet som straks er klart også - jeg og Frøya skulle egentlig flytte inn dit i går kveld, men siden kassen enda var våt å det må noen fin justeringer til slik at Frøya kan legge seg der så skal vi prøve å komme oss inn iløpet av dag/morgen ;-) 

Vel, frem til da får dere se på bildene som er lagt til under her ;-) 

- Tina -






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar