søndag 27. mars 2011

Lek & kos.

I stede for å skrive om Yrja denne gangen skal jeg heller legge ut litt bilder av de andre to islenderne vi har igjen i huset ;-)

I går satt vi å så litt på tv da jeg trykte igjen kanalene endte jeg opp på NRK1 og ble sittende å se på VM i hundeløp. Dette var noe nytt for min det å se hunder med en slede på slep og bak der en eier på langrennski. Etter noen runder gikk de inn på "stasjonen" å tok av sleden å lot seg trekke som vanlig på ski i noen runder til før de gikk i mål. Det ble jo selvfølgelig en norsk vinner ;-) *å med min gullfisk hukommelse husker jeg jo IKKE navnet på hun da*
Etter dette ble det en runde med 4 trekk hunder og slede som jeg er vant til å se å denne gangen ble det en polsk vinner. Siste runde var med 8 trekk hunder og slede og da ble det norsk seier til Ole Inge? Engli. Vel nok om dette, det som fasinerte meg mest var Garpur, han satt pal fremfor tv og følgte nøye med. Han gav også ett lite boff i det Ole gikk i mål, noe jeg selvfølgeli ikke fikk på filmen jeg har lagt til under her :)




I går og i dag har det gått i bading av våre lodne elsklinger også, og når jeg skriver at "tulltak" på høyt nivå er her i huset etter en bade runde tror vel de fleste kjenner seg igjen :)

Jeg legger også med noen bilder som dere kan få se :)
Litt uklare da de er tatt med mobil og det er ikke bare bare når han ligger å ruller seg :)
Ellers er det jo lite nytt her da, vi gleder oss til sommer og varme igjen, men benytter oss av
det gode været som er allerede ute.
Geir Steinar driver på i verkstede sitt og lager agility hinder til oss, og jeg har fått hoppskinnene som jeg bestilte som blir satt på :) Nå klør det derimot VELDIG i hendene om at det skal bli tørk og fritt for snø på gårdsplassen slik jeg kan bestille vippa og stor tunnel i tillegg.

Lille Frøya er meldt på til nybegynnerkurs i AG i mai så vi gleder oss masse til å starte der.

Helga 8-10 april tar vi reisen til Bergen for utstilling med Frøya & Garpur, dette gleder vi oss masse til. Nå er det også en god stund siden Garpur ble stilt noen plass, så det blir spennende å se hvordan dette går.

Jeg sliter nå VELDIG med bloggen min, så dette innlegge ble da veldig oppned, og de bilder jeg ville ha med ble jo da IKKE med. Men de kommer etter hvert :)

Ha en riktig god dag videre alle våre kjære bekjente og gode venner både to- og firebente :)

Tina S. Henriksen

1 kommentar:

  1. Morsomt å se på Garpur foran tv'n. Han lurer nok fælt :-)

    SvarSlett