tirsdag 7. februar 2012

Dårlig med bloggen!! Beklager!

Nå vet jeg ikke hvor mange som følger med her, men i det siste har det vært lite blogging. Årsaken er : Dataproblemer!

Som følger at nå har jeg INGEN bilder å dele, INGEN filmer, INGEN musikk, nei det er TOMT på datamaskinen min :(
Ikke kan jeg legge inn bilder, filmer eller musikk på den for da er det en stor fare den kollapser. Men nå venter jeg på 2 plater som jeg skal restarte hele maskina med, å forhåpentligvis vil den funke igjen etter på. Nå er det så vidt jeg kan bruke noen programmer uten at den blir svart å tar kveld! å skal jeg fortelle EN ting..... DETTE ER IRRITERENDE!!!!!


Vel noe å fortelle kanskje uten bilder :P
Neste helg 17-19 feb. drar jeg og Frøya til Bø i Telemark, 14 islendinger er påmeldt, å vi gleder oss masse. Til tross for at jeg og Frøya IKKE har trenet NOE siden september i FJOR, så har mor vært veldig inbilsk og høy i hatten, hun har nemlig MELDT på til AG i samme slengen.. HAHA... Dette skal bli FUN!! øøøøøh..... tja.... kanskje.... hehe..

Dette skal jeg prøve å blogge om når jeg kommer hjem, da kan jeg bruke mannen sin pc å få til litt bilder også ;-)

Vel, vi lever enda vi også... så når alt kommer i orden igjen blir det forhåpentligvis bedre med blogging også ;-)

1 kommentar:

  1. Klart det blir moro, Tina! Nå har du jo sannsynligvis ingen forventninger og da kan det jo bare bli bedre enn forventet ;-)

    Veldig kjedelig med pc som streiker :-(

    Gleder meg til neste helg! :-) Snakker du med meg om 1 uke så har jeg sannsynligvis begynt å grue meg....

    SvarSlett