søndag 27. juni 2010

Det er godt og varmt.

Vi klager ikke, så langt ifra.
Jeg stortrives ute i varmen, og hundene koser seg med lek og morro sammen med
hverandre.

Datter og far sitter og følger med, sitter fint mens mor tar bilde.
Siden det er så varmt fikk jeg for meg å lage ett lite basseng til mine 4 beinte. Jeg vet de
er glad i å bade, å ett lite basseng kunne jo da være susen tenkte jeg. Så jeg satte meg i bilen
sammen meg svigerbror å kjørte rundt på hage butikker/plantasjen. Men det
var jo litt vanskelig å finne noe som kunne passe som ett basseng for hundene,
å når man fant noe var jo prisen noe for seg selv.
Vi kjøpte dermed bassengduk på ett hagesenter i dag, og laga selv. Mye lettere, mye billigere :)

Å dette ble jo noe veldig populært, mer enn forventet..






2 kommentarer:

  1. Det var et fint basseng og en god idé. Lykke til med bronsemerket i morgen. Regner med en oppdatering.

    SvarSlett
  2. Oppdatering kommer ja.... :) men nå ser det ut for at bronsemerke kan gå i vasken siden mor har blitt syk :( så dagen i morgen får vise! ! !

    SvarSlett