lørdag 19. november 2011

Garpur & Snorri, Far & Sønn

Tur til Fåberg, hjem til Isakstua.

Idag tok jeg med meg hundene å satte oss i bilen å kjørte litt nordover til Fåberg,Lillehammer. Jeg har lenge nå sagt at jeg skal dra på besøk til mitt nye "barnebarn" og Garpur sin sønn Snorri for å hilse på å treffe trivelige og herlige hunder og eiere :)

Når vi kom frem var det far og sønn som først skulle få hilse... Snorri var meget nysgjerrig på pappa´n sin, men i starten var ikke pappa like nysgjerrig på han, det var for mye lukter rundt så det ble litt irette setting til å starte med.


Men når vi kom ned på jordet ble det full fres, frem å tilbake er jo like langt, men DET er jo ingen hinder for hunder som har det gøy..
Garpur er ikke den mest lekne hunden, det skal sies.. Men når han først er i leke humør er det kjempe artig å se på ;-) Det vises på bildene.



Snorri sitter å speide, AKKURAT som pappa´n gjør. Det er helt utrolig hvor lik de to er.
Utrykket til Snorri var som å se pappa´n hans.


Disse to guttene var jo en fryd sammen (men det skal jo sies at nå er jo den enne gutten en liten valp enda så DA går det jo ;-))
Jeg fikk da ikke tatt noen bilder av Frøya og Odin siden jeg klarte å legge igjen kameraet mitt i bilen når vi bytta på hundene.
Jeg hadde jo håpet Frøya skulle få lov å løpe å leke seg sammen med lillebror Snorri, men hun bare satte i til han (hun skulle jo selvfølgeli igjen, andre gang på rad, få innbilsk svangerskap) å dermed var ikke lillebror NOE stas å ha med å gjøre. Nei nei... Hennes tap... hehe..

Men hun og Odin gikk kjempe flott, full klaff med engang å i FULL fart :) Dette var GØY!
Dem sprang å leket, kastet fresbee og koste seg før vi til slutt satte mine i bilen og gikk inn med Odin å pratet MYE hund.

Denne dagen har vært KJEMPE, tusen takk for at vi fikk komme på besøk til Isakstu Ellen ;-)

Dette skal gjentas!

1 kommentar:

  1. Flotte bilder, ser ut som en vellykket tur, Jeg er så heldig å ha sønnen til Heike, Trygg, I Røldal, 10 min fra hytta mi i Valldalen. Når jeg er der inne låner jeg han, og det er så koselig, lange turer i fjellet :-))

    SvarSlett